Dzieci uwielbiają sympatycznego nosorożca Rogatka, który jest głównym bohaterem również drugiej edycji kampanii Kolejowe ABC II. Rogatek i jego przyjaciele, przekonująco wyjaśniają najmłodszym, jak właściwie zachować się w pobliżu przejazdów kolejowych i torów. Robili to podczas...
„Kampania Kolejowe ABC” jest skierowana głównie do najmłodszych, ale także do pedagogów i rodziców. Już od listopada można oglądać pierwszy spot z nowej „Kampanii Kolejowego ABC”, w którym uroczy nosorożec Rogatek w zabawnej rymowance i wpadającej w ucho melodi, pokazuje dzieciom, jak zachować się...
Skąd pomysł na Kampanię Kolejowe ABC II? Marcin Trela, Wiceprezes Urzędu Transportu Kolejowego: Kampania Kolejowe ABC II to kontynuacja działań, które Urząd Transportu Kolejowego zainicjował już w 2017 roku. Nasz projekt jest kierowany zarówno do dzieci w...
2009-07-28 22:46:46
Child Rescue Coalition zajmuje się m.in. ochroną dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Nowa kampania koalicji dotyczy działań rodziców, a dokładnie udostępnianiem przez rodziców nagich zdjęć dzieci w Internecie (na plaży, w ogródku, na nocniku, w wannie itd.). Kampania...
Położna na medal to kampania społeczna, której pierwsza edycja miała miejsce w 2014. Kampania popularyzuje zawód położnej i jej ważny udział w opiece okołoporodowej w Polsce. Podstawowym celem kampanii „Położna na medal” jest zwrócenie uwagi...
Bohaterki kampanii Missguided mają misję, by zmienić postrzeganie piękna i zainspirować kobiety do doceniania swojej urody i unikalności. Sesja zdjęciowa, w której dumnie prezentują się modelki z charakterystycznymi znamionami jest kontynuacją...
Kiedy patrzymy na kolorowe zdjęcia radosnych dzieciaków z niepełnosprawności jesteśmy przekonane, że takich kampanii i sesji powinno być więcej. Dzięki nim społeczeństwo łamie tabu i oswaja nadal trudne tematy. Ostatnio coraz więcej firm, np. ostatnio Gerber w którego...
Jaki jest cel kampanii, dlaczego rola położnej jest tak ważna oraz jak zmieniała się ona na przestrzeni ostatnich lat podsumowuje Iwona Barańska – pomysłodawczyni i organizator kampanii i konkursu „Położna na medal”. Familie.pl...
Kampania skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z mniejszymi lub większymi problemami wychowawczymi lub zwyczajnie mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami „Jedno z podstawowych źródeł kłopotów wychowawczych tkwi w nieznajomości i nieszanowaniu potrzeb...
Nowa, wiosenna kampania marki odzieżowej 5.10.15. zbiegła się w czasie z nadchodzącym Światowym Dniem Zespołu Downa (21 marca) oraz Światowym Dniem Wiedzy na Temat Autyzmu (obchodzonym 2 kwietnia). W sesji wiosennych ubrań zobaczymy uroczą modelkę – Lenę, dziewczynkę z zespołem Downa. Na...
29 listopada redakcja Familie.pl uczestniczyła w Olsztynie w śniadaniu prasowym z... kotem Mleczysławem - przedstawicielem programu „Mamy kota na punkcie mleka” kierowanego do uczniów klas I-III szkoły podstawowej, do ich rodziców oraz nauczycieli. Celem programu jest poszerzanie wiedzy na temat wartości...
31 lipca zakończył się pierwszy etap konkursu „Położna na medal”, w ramach którego wybierana jest najlepsza położna w kraju. Do 5. jubileuszowej edycji kampanii zostało zgłoszonych 497 położnych z całej Polski, z czego do tej pory potwierdziło swój udział w konkursie...
Karmienie piersią jest dla dziecka najlepsze. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca wyłączne karmienie piersią przez 6 pierwszych miesięcy życia dziecka oraz kontynuację karmienia piersią do ukończenia 24 miesięcy i dłużej, przy jednoczesnym wprowadzaniu...
Walka z medycznymi fake newsami „Nie zaszczepili mnie z obawy przed autyzmem” – tak brzmi napis na nagrobku dziecka, a obok siedzi pluszowy miś. To tylko jeden z plakatów promujących kontrowersyjną...
Jeśli Twoja położna, która towarzyszyła Ci w trakcie ciąży i porodu, jest najlepsza na świecie, a czas z nią wspominasz ciepło i z wdzięcznością – zgłoś ją do konkursu! Właśnie ruszyła 5. edycji konkursu „Położna na medal”. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie...
Anielka miała kilka miesięcy. Rosła i rozwijała się prawidłowo. Rodzice byli szczęśliwi. I nagle rozpacz. Najpierw pojawił się kaszel. Które dziecko nigdy nie kasłało? Chwilę później pojawił się szmer w sercu. Diagnoza była druzgocąca: u dziewczynki stwierdzono kardiomiopatię - niescalenie lewej...
W 2004 r. Fundacja Dzieci Niczyje przy współpracy Ministerstwa Sprawiedliwości zainicjowała pierwszy etap kampanii pod hasłem "Wysoki Sądzie, boję się" – głównym celem było zwrócenie uwagi profesjonalistów na małego świadka. W 2007 r. kampania pod hasłem "Wysoki Sądzie,...
Lansinoh Laboratories, światowy lider na rynku produktów wspierających karmienie piersią, ogłasza rozpoczęcie kampanii „Prosto z serca #wspieramMamy”. Data rozpoczęcia kampanii – 1 sierpnia, zbiega się z obchodami Światowego...
Piknik w Mikołajkach cieszył się dużym zainteresowaniem, głównie ze względu na urozmaicony program oraz wielu gości specjalnych, którzy pojawili się, by świętować inaugurację kampanii. Od momentu, w którym Radosław Dudziński – Wiceprezes ds....