W warszawskim Centrum Koneser marka Garnier zaprezentowała kierunki swojego rozwoju na najbliższe. Nie było zaskoczeniem, że będzie to trend zmierzający ku naturze i ochronie środowiska, bo już od kilku sezonów mogliśmy obserwować rozwój marki w tym właśnie kierunku.
Mogliśmy też poznać 3 silne zobowiązania marki Garnier na najbliższy czas:
- Jeszcze bardziej naturalne produkty
- Zrównoważone pozyskiwanie surowców
- Ochrona środowiska
Zaprezentowano także nowy, „zielony” podpis marki, będący nowoczesna wizualizacją poprzedniego „podpisu” brandu.
Żelowa nowość na lato - Hyaluronic Aloe Jelly
Garnier przedstawił również swoją nowość – krem do twarzy Hyaluronic Aloe Jelly – lekki żel nawilżający, który nawilża przez 48 godzin, koi i przywraca skórze sprężystość. Dobry i lekki zwłaszcza na nadchodzące lato.
Jego ambasadorkami zostały Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha. Jak podkreśliła jedna z ambasadorek – Kasia Bujakiewicz – jest to zdecydowanie dobry krem, który może używać niemal każdy członek rodziny.