Garnier – tylko naturalnie: trendy pielęgnacja w zgodzie z naturą - Artykuł
Znajdź nas na

Polub Familie.pl na Facebooku

Poleć link znajomym

Garnier – tylko naturalnie: trendy pielęgnacja w zgodzie z naturą

Garnier – tylko naturalnie: trendy pielęgnacja w zgodzie z naturą

Zgodnie ze światowym trendem marka Garnier jeszcze bardziej zmierza w stronę natury. To dobrze, bo kosmetyki ekologiczne i ich produkcja połączona z odpowiedzialnością za środowisko, to nieunikniony trend naszych czasów.

W warszawskim Centrum Koneser marka Garnier zaprezentowała kierunki swojego rozwoju na najbliższe. Nie było zaskoczeniem, że będzie to trend zmierzający ku naturze i ochronie środowiska, bo już od kilku sezonów mogliśmy obserwować rozwój marki w tym właśnie kierunku.

Mogliśmy też poznać 3 silne zobowiązania marki Garnier na najbliższy czas:

  • Jeszcze bardziej naturalne produkty
  • Zrównoważone pozyskiwanie surowców
  • Ochrona środowiska

Zaprezentowano także nowy, „zielony” podpis marki, będący nowoczesna wizualizacją poprzedniego „podpisu” brandu.

Żelowa nowość na lato - Hyaluronic Aloe Jelly

Garnier przedstawił również swoją nowość – krem do twarzy Hyaluronic Aloe Jelly – lekki żel nawilżający, który nawilża przez 48 godzin, koi i przywraca skórze sprężystość. Dobry i lekki zwłaszcza na nadchodzące lato.

Jego ambasadorkami zostały Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha. Jak podkreśliła jedna z ambasadorek – Kasia Bujakiewicz – jest to zdecydowanie dobry krem, który może używać niemal każdy członek rodziny.