O Nas- kolejna odsłona :)Kategorie: Rodzicielstwo Liczba wpisów: 39, liczba wizyt: 84715 |
Nadesłane przez: asiawojtekkarolcia dnia 30-04-2013 08:47
Za 20 min lecę do Karoli występ. Dzieci będą przedstawiały ekologiczną wersję bajki o Czerwonym Kapturku. Karolina dostała główną rolę;))
Zaraz po występie jadę do miasta w poszukiwaniu nowej elektrycznej szczoteczki dla Karoli.Ostatnim razem się zagapiłam i kupiłam bez wymiennych końcówek.
Za oknem ładna pogoda to myślę,że zaraz po Przedszkolu pójdziemy na plac zabaw.
Miłego dnia!
EDIT:
Nadesłane przez: asiawojtekkarolcia dnia 27-04-2013 23:55
Wczoraj byliśmy w cyrku. Szczerze powiem,że próbowałam się wykręcić żeby nie jechać ale się nie udało. Pojechałam więc. I nie żałuję! Występy były rewelacyjne! Karolina pogłaskała kajmana( mały krokodyl) i przejechała się na kucyku. Na wielbłąda ani myślała wsiąść:) Cyrk nazywał się "Vegas"- nazwa może i tandetna ale występ na prawdę w porządku.
Dzisiaj dzień upłynął Nam leniwie- rano tylko posprzątałam, pozmywałam. Pogoda nie nastrajała na spacer więc siedziałyśmy w domu. Ciągnął się ten dzień oj ciągnął..
A teraz już drugą godzinkę gotuje się rosołek na jutro, zapach roznosi się po caaałym domu.
Wojtek stwierdził,że chyba się starzejemy bo nigdy nie lubiliśmy rosołu a teraz jakoś mnie naszło na gotowanie;)
EDIT:
Nadesłane przez: asiawojtekkarolcia dnia 25-04-2013 20:29
1. Umiejętności społeczne i odporność emocjonalna:
1) Mocne strony dziecka: Potrafi nawiązywać właściwe relacje z dziećmi jak i równieśnikami w Przedszkolu. Rozumie kierowane do Niej komunikaty. Stosuje formy grzecznościowe. Przestrzega reguł.
2) Zauważone trudności: Nie zauważono słabych stron w zakresie funkcjonowania społecznego i odporności emocjonalnej.
2. Umiejętności matematyczne i gotowość do nauki czytania i pisania:
1) Mocne strony dziecka: Liczy obiekty, wyznacza wynik dodawania i odejmowania. Rozróżnia lewą i prawą stronę. Posiada bardzo dobrą sprawność rąk oraz koordynację wzrok.-ruch. potrzebną do pisania, wycinania, rysowania.
2 ) Zauważone trudności: nie zauważono (..)
3. Sprawność motoryczna i koordynacja wzrokowo- ruchowa:
1) Mocne strony: Sprawna fizycznie, aktywna na zajęciach ruchowych, gimnastycznych. Potrafi wykonać ćwiczenia z zakresu motoryki dużej. Rozumie konieczność ruchu na świeżym powietrzu.
2) Zauważone trudności : nie zauważono (..)
4. Samodzielność, w tym umiejętność wykonywania czynności samoobsługowych:
1) Mocne strony: Samodzielna w zakresie czynności samoobsługowych oraz hignienicznych. Potrafi wiązać sznurowadła na kokardkę.
2) Zauważone trudności : Nie zauważono (..)
II. Potrzeby rozwojowe dziecka, w tym zauważone predyspozycje, uzdolnienia i zainteresowania:
1) Opis: Karolina posiada bardzo duże zdolności szybkiego zapamiętywania i kojarzenia faktów. Potrafi czytać. Prezentowała swoje zdolności podczas uroczystości przedszkolnych.
2) Podjęte lub potrzebne działania służące w ich rozwijaniu: W Przedszkolu rozwijano zdolności dziewczynki poprzez angażowanie jej do prezentowania się na uroczystościach przedszkolnych.
III. Dodatkowe spostrzeżenia o dziecku:
Karolinka jest niezwykle pogodnym dzieckiem, ma poczucie własnej wartości, przy czym zachowuje właściwą skromność. Lubiana przez równieśników. Wykazuje chęć niesienia pomocy mniej sprawnym kolegom. Jest niezwykle dojrzała emocjonalnie. Potrafi właściwie reagować na sukcesy i porażki. Osiągnęła pełną gotowość do podjęcia i rozpoczęcia nauki w klasie pierwszej.
Co mam mówić, dumna z Niej jestem